*دلتنگی های زندگیه یه دختر دلگیر*


ஜღஜدوستی وعشق ஜღஜ

عاشقانه.تصاویرزیباو..........

می نویسم ازتنهاییم                   می نویسم از دل تنگیام

 

می نویسم از مشکلاتم           می نویسم ازهرچی در دلم دارم

 

می نویسم ازغمهایم                 ازغمهایی که دردلم دارم

 

می نویسم ازعشقم                ازعشقی که درقلبم دارم

 

نمی تونم خودمو بهش نشون بدم       چون که دوست ندارم

 

                                       اه.......

 

می نویسم ازدختری که           روزو شبش شده گریه

 

همراه ناراحتی وغم وغصه         که جزخداوخونوادش کسی دوسش نداره

 

این دخترتنهایی ها                 شاعراین ابیات زیبا

 

دختری که هست غمگین          دختریست مانند نگین

 

دختری که شادونشاط بود         همراه یه عالمه دوست ویاربود

 

کجاست اون دخترشاد         که شده زندگیش الان برباد

 

همش فکرمیکنه بی ارزشه       بی ارزشی که دراین دنیای فانیست

 

این دخترزیبا           کسی نیست جزنویسنده ومدیراین وبلاگ 

 

نویسنده ای که هزارتاارزو داره و هنوزبه اونها نرسیده

 

همین مدیروبلاگ که دختریست با احساسات

 

                خودم هستم فقط وفقط

                     

                       خودم هستم.

                                

                            اه ه ه..........



نظرات شما عزیزان:

doran
ساعت0:47---24 دی 1390
salam veblage khobi dari zibast pas to ham mesleman tanha hasti manam faghat khodaro daram ba madaram matlabeto dost dashtam be man sar bezan vase tabadole link khabaram konپاسخ:salam mamnunam ke nazaretuno goftin.

میلاد
ساعت19:08---18 دی 1390
سلام

خوبی عزیزم؟

قشنگ بودپاسخ:salam mamnunam miladjan ke nazardadi bazam bia.


غریبه ره گذر
ساعت21:05---17 دی 1390
بر خاک بخواب نازنین،تختی نیست. آواره شدن ,حکایت سختی نیست. از پاکی اشکهای خود فهمیدم . لبخند همیشه راز خوشبختی نیست
پاسخ:ممنونم که به وبم سرزدین خوش اومدین بازم بیاید منتظرم

پاسخ راستی چرا ادرستونو ننوشتین امیدوارم بازم بیایین منتظرم.


محسن
ساعت8:59---16 دی 1390
سلام.چقدر احساسی.........

اگه خواستی حتما بیا تبادل لینک کنیم.

ممنونپاسخ:ممنونم که نظردادین okتبادل لینک کنیم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 16 دی 1385برچسب:,ساعت1:52توسط شبنم زیبا | |